HTML

Ez_az!

Minden, ami érdekessé válhat, illetve megfontolás tárgyát képezi minden ember számára!

Friss topikok

Linkblog

Valahol Ausztráliában

2008.05.22. 22:37 :: szoo



  Miután elértem a nyugdíjkorhatárt, bementem a Társadalombiztosítási
  Igazgatóság helyi fiókjába az ügyeket intézni. A pult mögött ülő nő
  - életkorom ellenőrzése végett - kérte a jogsimat (Ausztráliában
  nincs személyi igazolvány, de személyazonosság igazolására elég a
  fényképes jogsi. A ford.) Végigkutattam a zsebeimet, és rájöttem,
  hogy a tárcám otthon maradt. Mondtam neki, hogy sajnálom, haza kell
  érte mennem, majd később megint eljövök.

  Mire a nő: "- Gombolja ki az ingét".

  Kigomboltam, és előtüntek a mellkasomat borító göndör és ősz
  szőrszálak.

  "Az az ősz szőr a mellén nekem elég bizonyíték"- mondta a hölgy és
  átvette tőlem a kitöltött ürlapot.

  Mikor hazaértem, izgatottan meséltem a nejemnek a
  társadalombiztosítási irodában történteket.

  Erre a nejem: "- Miért nem toltad le a gatyádat is? Még rokkantságit
  is kaphattál volna!" *

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erdekessegek.blog.hu/api/trackback/id/tr92483132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása